Hee, kennen jullie Belle al?

Toen ik enkele maanden geleden besloot Daten met Sukkels voort te zetten, zocht ik gelijkgestemden om mij heen. Toen ik begon met bloggen stuitte ik al snel op Belle van Beauty zoekt Beast, een blog over “the good, bad and ugly van het daten, relaties, seks en liefde.”

Dus enkele weken geleden besloten we wat te gaan drinken. In de dagen naar de aanloop van deze afspraak gingen de mailtjes heen en weer. “Hoe herkennen we elkaar?”, “Ik draag een jurkje” en “Je herkent me aan mijn bloemenjas.” Het voelde alsof ik op een blind date ging! Dus de uren voor onze afspraak was ik nerveus. Het voelde alsof ik vreemd zou gaan en iets deed wat niet mocht. En ondanks dat mijn vriend me geruststelde dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Besloop het idee dat ik aan het vreemd gaan was.

Dus met klotsende oksels zat ik op de fiets. Maar het moment dat we elkaar zagen, was ik gerustgesteld. We begroetten elkaar alsof we elkaar al jaren kende. Nadat ik opgebiecht had hoe mijn niet-zo-single-leven nu in elkaar zat, raakte we aan de praat over alles waar onze blogs over gingen: Daten, seks, liefde en relaties, de goede en de slechte verhalen.

Ik waardeer Belle’s openheid en eerlijkheid ten zeerste. Haar blog draagt uit wat ik ook wil. Het onbespreekbare bespreekbaar maken. Dus vanaf nu zul je af en toe een blog van Belle zien verschijnen. Dus Belle, take it away!
Screen Shot 2017-06-26 at 20.40.45“Hoi!
Ik ben Belle, en blog sinds begin 2016 op beautyzoektbeast.nl, eerder via wordpress.com. Hoewel ik gedacht had in een niche te zitten, bleek dat nogal mee te vallen aan de aantallen te zien. Vandaar een overstap, laat ik ook eens iets serieus aanpakken.

Ik date al een jaar of drie. Soms serieus, soms wat minder serieus, maar ik heb onderhand alle dating-apps wel uitgeprobeerd. Behalve de betaalde sites, want dat gaat me nog te ver. Soms denk ik dat ik alles al heb meegemaakt, maar inderdaad, ik ben nog steeds niemand tegen gekomen.

Mijn valkuilen zijn me bekend, en hoewel ik grote moeite doe ze te omzeilen, heb ik daar ook weer grote moeite mee. Daarbij; mijn manier van daten is casual. Niet te moeilijk doen, niets verwachten. Graag of niet. Ik ben een vrouw van 34, heb een hypotheek en een baan waar ik veel voor op reis ben. Ik ben vrij, en denk wel drie keer na voor ik dat opgeef. Daar heeft niet iedereen zin in.

Tel daarbij op dat ook mijn vlees vaak zwak is, en we hebben hier een totaalplaatje.

Ik blog met brute eerlijkheid. Hier en daar een beetje aangedikt, afgezwakt of verdraait om mijn anonimiteit te behouden, maar wat ik vertel is echt. En niet voor de faint of heart.

Liefs, Belle.” – source

Één reactie Voeg uw reactie toe

  1. monpapouille schreef:

    I like it! Welkom Belle 🙂

    Like

Plaats een reactie